
Ofte stillede spørgsmål
FAQ til dig, der netop har købt en BYD
Brug for yderligere hjælp?
Kontakt BYD
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte din sælger. Vi står til rådighed i hele processen omkring din nye bil.
Hvis du har generelle spørgsmål, kan BYD-kundecenter også være behjælpelige. Vores kundecenter kan kontaktes via [email protected] eller telefon +45 88 62 47 70.
Kontakt værksted
Har du spørgsmål til noget teknisk eller behov for kontakt til et af vores værksteder, henviser vi til den værkstedspartner, din sælger har informeret om.
Hvad vil du læse mere om?
Garanti
Vi har en omfattende garantipakke til alle BYD-biler. Der er en fabriksgaranti på 6 år eller 150.000 km (alt efter, hvad der kommer først), mens du får en garanti på batterierne på hele 8 år eller 200.000 km (alt efter, hvad der kommer først).
minBYD
Med minBYD får du al information om din bil samlet ét sted. Få påmindelser om eftersyn, eksklusive rabatter på oplevelser og meget mere. Her samler vi alt det vigtigste, der vedrører din BYD. Tilgå den via nettet eller på appen.

BYD-appen
Vil du altid kunne tjekke bilens ladestatus, uanset om du er til et møde eller spiser morgenmad? Med den smarte BYD-app får du adgang til næsten alt i din bil – også, selvom du ikke sidder i den. En nem og praktisk genvej til din bil, uanset hvor du er.
Autoriseret serviceeftersyn
Vi vil gerne hjælpe dig med at servicere og vedligeholde din BYD – og der er vi specialister. Ved at passe godt på din bil kan du både forlænge levetiden og forebygge eventuelle større reparationer.